
Predstava UREDNIK
Vera, posvećena autorka analitičko-političke emisije koja ima desetominutni prostor nakon dnevnika završava emisiju sa gostom na „nezgodnu“ temu. Vrlo brzo shvata da je najavljena letnja pauza u stvari spremanje njenog otkaza.
Vera, posvećena autorka analitičko-političke emisije koja ima desetominutni prostor nakon dnevnika završava emisiju sa gostom na „nezgodnu“ temu. Vrlo brzo shvata da je najavljena letnja pauza u stvari spremanje njenog otkaza.
Ovaj događaj je istekao. Aktuelne događaje možete pronaći na www.tickets.rs
Poslednji datum događaja:: Petak, Maj 28 2021 20:00
Sara RADOJKOVIĆ
UREDNIK
drama o posledicama igranja istinom
Koncept i režija: Vojkan ARSIĆ
Igraju: Vladan SLAVKOVIĆ, Tanja PETROVIĆ ŽIVKOVIĆ, Jelena RAKOČEVIĆ, Darko IVIĆ, Miloš LAZAROV, Mirjana ZELJKOVIĆ, Marko PANAJOTOVIĆ, Maja SUŠA
Scenski pokret: Andreja KULEŠEVIĆ
Autorska muzika: Ivan Bambi MIRKOVIĆ
Dizajn scene i kostima: Đurđina SAMARDŽIĆ
Dizajn plakata: Sanja DRAKULIĆ
Fotografije: Jakov SIMOVIĆ
Frizure: Sava ILIĆ
Šminka: Sandra ILIĆ
Svetlo i LED ekran: Mladen STANKOVIĆ, Veljko POPADIĆ
Kamere: Katarina ĆUK, Teodora TOMIĆ, Lazar VUČKOVIĆ
Video radovi: Sara MARKOVIĆ
Direktor fotografije: Rajko ĐUKIĆ
Tehnička podrška: Boris PERNAR BGB STUDIO
Koordinatorka projekta: Tamara UROŠEVIĆ
Volonterski tim: Danica ĐOKIĆ, Ana STOJANOVIĆ, Teodora DENČIĆ
Dorćol platz tim: Anja ARANĐELOVIĆ, Miloš PEŠIĆ
Produkcija: REFLEKTOR TEATAR
“Vera, posvećena autorka analitičko-političke emisije koja ima desetominutni prostor nakon dnevnika završava emisiju sa gostom na „nezgodnu“ temu. Vrlo brzo shvata da je najavljena letnja pauza u stvari spremanje njenog otkaza. Nakon što ne dobije podršku od svog kolektiva koji čine ljudi koji predstavljaju razne aspekte (ne)reagovanja i podnošenja manipulacija istinom, Vera u programu uživo daje otkaz razotkrivajući manipulacijski sistem. To joj se obija o glavu kad krene medijska odmazda te borba sa vidljivim i nevidljivim neprijateljem za nju tek počinje.“
Manipulacije istinom i informacijama nisu stvar samo savremenog trenutka. Ono što jeste karakteristično za današnji trenutak jesu lakoća i raznovrsnost načina kojima se istina relativizuje kao i alati koji nam pomažu u tome da laži obučemo ruho istine. Da forma zameni svaku naznaku suštine. Međutim, ono što ni u jednom vremenu neće moći da se „spinuje“ i neutrališe jesu posledice koje zbog medijskog zamajavanja manje ili više primećujemo na sopstvenoj koži. Sve dok nas ne udare pravo u sred lica.
Ova drama zato prati dinamiku jedne televizijske redakcije i kako se ona, što u kolektivnom što u individualnom obliku, nosi sa time kako i koje će informacije prenositi. Iako se čini da utiču na sudbinu „tamo nekih ljudi“ vidimo kako zapravo utiču na sudbinu sebe samih. Shvatamo zašto se nalaze u pozicijama u kojima se nalaze i kako ih neinformisanost i neangažovanost za sopstvene živote dovodi u pozicije u kojima se nalaze. Kako iz njih pokušavaju da se izvuku i da li i zašto (ne)uspevaju.
Dvadeset i prvi vek je, stvari deluju zastrašujuće složeno a sve što je stvoreno da bi pomoglo čoveku, uključujući pre svega i savremeni sistem informisanja i oglašavanja u najširem smislu kao da se okreće protiv njega. Osim što ova drama treba da edukuje gledaoca kako da prozre u suštinu informacija iza njihove forme, ona nas podseća i na to zašto uz sve složenije sisteme uvek stoji i napomena – korišćenje na sopstvenu odgovornost.
Čini se da danas, više nego ikad, kada su pred nama alati čije moći tek počinjemo sagledavati, moramo osvestiti ulogu lične odgovornosti kao presudnog faktora za kreiranje sopstvene realnosti. Svakim danom u kome se poigravamo lažima, dug koji imamo prema istini se uvećava i čeka da dođe na svoju naplatu. Opomene tada neće biti od velike.
Izvor: Reflektor teatar
Konak kneginje Ljubice je jedna od malog broja sačuvanih zgrada iz vremena prve vladavine kneza Miloša Obrenovića. Građen je u periodu 1829–1831, po planovima i pod rukovođenjem Hadži Nikole Živkovića, zvaničnog kneževog graditelja. Zamišljen je da bude reprezentativni dvor srpske vladajuće dinastije Obrenović. Međutim, zbog blizine Turaka knez Miloš je malo boravio u njemu. Svoju primarnu namenu Konak je ostvario tokom prve vladavine kneza Mihaila (1839–1842), kada je služio kao njegova rezidencija.
Željeni događaj možete pronaći na našem novom sajtu, koji ima za cilj bolje korisničko iskustvo. Nadamo se da ćete u…
Megapopularni dirigent i virtuoz na violini injegov Johann Strauss Orchestra najavili su povratak u beogradsku Arenu.
ANDRE RIEU SE VRAĆA PRED SRPSKU PUBLIKU! Megapopularni dirigent i virtuoz na violini i njegov Johann Strauss Orchestra najavili su…
ulaznica(e) u korpi
ukupno:
Rok je istekao. Molimo, ponovo stavite stavke u korpu.